Om os

Ferring Pharmaceuticals er en forskningsbaseret biofarmaceutisk virksomhed, hvis primære fokus er frembringelse, udvikling og markedsføring af innovative medicinske præparater indenfor terapiområderne: infertilitet, obstetrik, urologi, gastroenterologi, endokrinologi og osteoartritis.  

Virksomhedens forskningsaktiviteter og produkter er knyttet sammen af et fælles udgangspunkt, nemlig ønsket om at levere specifikke medicinske behandlinger som på kroppens egne betingelser giver læger mulighed for at behandle en lang række sygdomme og medicinske lidelser.

Virksomheden har vundet international anerkendelse gennem de sidste 20 år for den kontinuerlige frembringelse af banebrydende medikamenter som forbedrer livskvaliteten for såvel børn som voksne i hele verden.

Ferring har egne produktionsfaciliteter i adskillige europæiske lande, i Syd Amerika, Israel og i Kina. Med opkøbet af virksomheden Bio-Technology General i 2005, har Ferring erhvervet sig muligheden for at forene rekombinant bioteknologi med mere traditionel farmaceutisk produktion.

Ferrings salgs-, marketing- og medicinske teams er til stede i over 40 lande. De mere end 3000 medarbejdere indenfor disse teams refererer samlet til virksomhedens ledelse som har hovedsæde i Saint-Prex, Schweiz. Hver dag sørger disse teams for at gøre behandlingsmuligheder udviklet af Ferring tilgængelige for mennesker i mere end 70 lande verden over. Denne ekspansion har givet Ferring mulighed for at opretholde to cifrede årlige vækst rater igennem to årtier.
   
Ferrings forsknings- og udviklingsprojekter understøtter den eksisterende produkt portefølje og vil i fremtiden føje nye generationer af stoffer til nogle af Ferrings allerede mest succesfulde registrerede produkter. Forsknings- og udviklingscentrene findes i Danmark, England og Californien. 

Ferring er dedikeret til en fortsat og fremtidig forpligtigelse til at frembringe nye og innovative medicinske produkter gennem eksisterende og nye faglige færdigheder, samt gennem udviklingen af banebrydende teknologi, og hvis nødvendigt, gennem strategisk partnerskab med forsknings institutioner og andre virksomheder.

Send Email Print